Medlem i Boots kundeklubb?
Logg inn på "Min Side" - få gratis frakt* :)
*gjelder postkasse og utleveringssted
Bli medlem eller logg inn
for å få 30% rabatt
*gjelder ikke reseptfrie og reseptpliktige legemidler
Dette produktet er et legemiddel som krever ekstra veiledning fra farmasøyt før kjøp. Mellom kl 16.00 og 08.00, samt i helger, er produktet derfor kun tilgjengelig for bestilling med Klikk og hent i apotek.
Ordren vil være klart for henting på ditt valgte Boots Apotek innen 1 time i åpningstiden til apoteket.
Dette produktet er et legemiddel som krever ekstra veiledning fra farmasøyt før kjøp, du må derfor svare på noen spørsmål i chatvinduet. Hensikten er å avklare om du har sykdommer eller bruker medisiner som gjør at du ikke kan bruke produktet, og ellers redusere faren for feilbruk og bivirkninger.
Farmasøyten vil deretter sende deg videre til handlekurven.
Her finner du informasjon om retur, angrerett og reklamasjon ved kjøp på boots.no
Kontakt vårt kundesenter dersom du ikke finner svar på det du lurer på her
Det er 14 dagers angrerett for varer kjøpt på nett, med unntak av produkter som av hygieneårsaker ikke har returrett.
Du må melde fra til kundesenteret innen 14 dager etter at du har mottatt varen.
Dersom du har kjøpt varer du ønsker å returnere, kan du benytte deg av angrerettskjema som ble sendt deg på mail sammen med ordrebekreftelsen. Merk at angreretten ikke gjelder følgende varer (Legemidler - reseptpliktige og reseptfrie, medisinsk utstyr, næringsmidler og hygiene artikler med åpnet emballasje).
Trenger du nytt skjema, kontakt vårt kundesenter og vi sender deg et nytt skjema per e-post.
Varene må være i originalemballasjen. Kostnaden for varen blir satt tilbake på din konto senest 14 dager etter vi har mottatt varen.
Slik benytter du deg av angreretten ved "Klikk og Hent"
Ønsker du å lese mer om angrerett se forbruker rådets sider: https://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/
Dersom en vare har feil eller mangler kan du enten kreve omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet i henhold til forbrukerkjøpsloven. Dersom dette er tilfellet ber vi deg ta kontakt med kundesenteret så snart som mulig.
Vi anbefaler at henvendelsen gjøres skriftlig av hensyn til senere referanser i saken. Reklamasjon må skje innen rimelig tid etter at feilen/mangelen ble oppdaget, og bør skje innen to måneder etter at du mottok varen. Reklamasjon kan senest skje to år etter at kjøper overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger enn i to år, er reklamasjonsfristen fem år.